Subject: "Piirsalu teed" töö nr PP-24-29 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 12:09:34 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Koela küla, riigitee 11230 Harju-Risti
- Riguldi - Võntküla km 65,462 ja Mandi tee, Jalukse küla, riigitee 17
Keila – Haapsalu km 56,536 ja Raudkulli tee, Vidruka küla, riigitee 16161
Palivere – Keedika km 3,596 ja Tammeristi tee ristumiskohtade ehitamise
põhiprojekt“ töö nr PP-24-29 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Laanekraav OÜ (reg.nr. 10010206) tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud
töö „Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Koela küla, riigitee 11230
Harju-Risti - Riguldi - Võntküla km 65,462 ja Mandi tee, Jalukse küla,
riigitee 17 Keila – Haapsalu km 56,536 ja Raudkulli tee, Vidruka küla,
riigitee 16161 Palivere – Keedika km 3,596 ja Tammeristi tee
ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsutee ehitamine Piirsalu metskond 235 kinnistule
(katastritunnusega 77601:001:0726), Leidissoo looduskaitseala 6
(katastritunnusega 55201:001:0867), Piirsalu metskond 35 kinnistule
(katastritunnusega 77601:003:0415) ja Piirsalu metskond 240 kinnistule
(katastritunnusega 77601:003:0385).

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/90cnd9k1jsx4flznhv0lz/CD_PP-24-29_Piirsalu-
teed-ms.zip?rlkey=d3y9cm1r4kolz3tblzmualsit
<https://www.dropbox.com/scl/fi/90cnd9k1jsx4flznhv0lz/CD_PP-24-29_Piirsalu
-teed-ms.zip?rlkey=d3y9cm1r4kolz3tblzmualsit&dl=0> &dl=0

Palun tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.